zondag 25 januari 2009



Ja mensen... noem het zondag, noem het Rudy of Tony...
Bij gebrek aan een wakkere ZIMBOB neem ik de zware taak op mij. Ik zondig (zondag hebdem) dan wel tegen mijn belofte om "even niet te bloggen"... (want normaal ben ik flink bezig met werken voor school -TKO Leuven)
Maar 'k heb een excuus: de volgende post heeft met dat onderwijs te maken: het is een experimentje voor het vak '3D-tekenen'... Ik maakte gebruik van footage van teergeliefde broer Zimbob... kijkt uzelf even. Waarvoor dank.

Geniet nog van uwen zondag!

DC Swallow

5 opmerkingen:

Lebbercherrie zei

Het ziet er heel goed uit, maar ik denk dat de hals van de fles in verhouding tot de rest van de fles wat groter mocht zijn. Voor de rest; sjieke dinges.

DC Swallow zei

jebt vast gelijk hoor... kheb me meer geconcentreerd op de belichting en dergelijke.... flessen en glazen maken is eigenlijk oersaai :-)
maar dr zijn er nog in aantocht ze... kzit trouwens te wachten op de lessen 3D-animatie... dan kan ik de zimbobjes laten bewegen :P dat wordt lachen... the motion of the ocean ;-)

Lebbercherrie zei

Cushion! Pushin'!

Anoniem zei

Kan eigenlijk niets meer toevoegen dan wat lebber eerder zei, alleen dat ik je veel succes wens met je lessen 3D-animatie. Animation rulez!
:D

Occy zei

sjapo!

Scientist

Scientist
DC Swallow