donderdag 13 maart 2008

Nieuwe song op myspace

Hoi
mn laptop valt soms spontaan uit sinds vandaag :) jippie!
Nieuwe track online.. lang geduurd :) Deze blijkt ietwat pervers of obseen of whatever :-P Eigenlijk een statement... do you get it? ;-)
If ya wanna coppy, just ask ;-)
u zal er op korte tijd (hopelijk) nog ettele andere zien en horen verschijnen, want my time is running out en kneem nu nog even een andere filosofie aan als voorheen: ik maak EEN (lees: euhn) versie van de nummers diek nog kan klaarspelen, en zodoende niet DE (lees: DUH) versie. Snappie? Ik soms. :)
Anyway komtie dan: nieuwe track op myspace... erh surf erheen zou'k zegguh! (lees: zeggen)
Any second now

http://www.myspace.com/dcswallowmusic


DC

11 opmerkingen:

Zimbob zei

Suck my dick.


slacheuh!!!!

(lees: lachen).

Lebbercherrie zei

mo EI! (hilarisch!)

DC Swallow zei

:-P

Emmanuel zei

"Swallow" en "Suck my dick", did I miss something here?

En kan iemand een smiley à la Zimbob's avatar'ke zoeken?

b.i.l. from Heusden-we-have-a-problem

DC Swallow zei

:-P LEKKE PEUH :)

Zimbob zei

Ik denk dat ik spreek uit naam van alle bloggers ter melkwegstelsel als ik scandeer uit volle borst:
"WAAR BLIJVEN DIE FOKKING POSTS???!!!!!"

Ik dank u.

Occy zei

**Staande ovatie**De massa roert zich en scandeert luidkeels: FOK KINGPOSTS!! FOK KINGPOSTS!! FOK KINGPOSTS!!

DC Swallow zei

Had a lot on my mind guys... Laptop had broken down, internet had been out of order around these parts and as you might know, i'm no longer free in an "unworking status" and 've turned into a job searching machine (regio gent)... dus traag maar gestaag zullen aan bomma-tempo nog vele posts volgen... neemt u een valiummeke en zet u efkes.

KOESJAAH!!

DC

Lebbercherrie zei

Wat denkt mijnheer, dat wij geen voltijdse jobs en huishoudens hebben? Houdt ons dat tegen van te posten?


Ik dacht het niet he, maatje!

POSTEN! POSTEN! POSTEN!

DC Swallow zei

Excuzie.. mijnhaar dacht daar inderdaad verkeerdelijk overst :)
'k dacht dat jullie allemaal krakers waren...
Nou knullen: mn studio is nog eens opgeruimd en opnieuw betreedbaar.. kzal er eens in kruipen en zien wat ik voor jullie kan doen.. Keep watching the skies!!!

DC

DC Swallow zei

mja... 'mijn haar'... right!
joew

Scientist

Scientist
DC Swallow