maandag 7 januari 2008

Create On Paper (DC Swallow)

I bought some paper, possibly to draw on..

9 opmerkingen:

Lebbercherrie zei

Da is koel jom! Vet!

DC Swallow zei

En d'r gaat niets boven iets koel bij dit weertype, toch?! ;-)
Joew de Lebster! Keep in touch!

Lebbercherrie zei

Heb wel een vraagstjen: Wat is diggety?

DC Swallow zei

hehe... Geen flauw idee! Awel we gaan r naar op zoek! Gezellig met z'n allen :d
Ik moet er even bijvertellen dat het nummer een stukje bevat (namelijk het no diggity-gedeelte)dat slightly is ontvreemd aan een bestaand nummer van "blackstreet") (ken je da nie?!)Ik heb wel de persoonsvormen omgedraaid :D
Ik vermoed dat het komt van dignity. Anyone?

Lebbercherrie zei

Kon niet meer op blackstreet komen. Kende het hoor, zat een piano-sample in als ik mij niet vergis. Kon alleen maar op "Bones, thugs and harmony" komen, maar wist zeker dat het niet van die kwieten kwam. 't Zou kunnen dat het van dignity komt, ma met die shizzles weet ge nooit.

Lebbercherrie zei

Urbandictiany.com says:

1. diggity

Often doesn't have it's own definition. Only when placed with other words it really has a meaning


1. No diggity = no doubt, for sure

2. Bomb diggity = great, awesome, the best, etc

1. "I like the way you work it. No Diggity! I got to bag it up."
(from song "No Diggity" by Blackstreet)

DC Swallow zei

you informative one!
I like! Shizzle

Lebbercherrie zei

Fo' shizzle ma nizzle!

erratum : urbandictiany should be urbandictionary

DC Swallow zei

shouldn't it?! :D

Scientist

Scientist
DC Swallow