maandag 17 december 2007

Stadsvis (DC Swallow)


17 opmerkingen:

Lebbercherrie zei

Stadsvis, betonvis
oempa loempa lompvis,
tramvis, vismart
oempa loempa lompvis
stadsvis is vis stadsvis

DC Swallow zei

yep.. Groet ze 's morgens maar!

Occy zei

belezen tiep, gij

Zimbob zei

Belezen? Markske van de kampioenen ja...

Zimbob zei

oempa loempa DDT

Lebbercherrie zei

Moet dat niet beleGen tiep zijn?

Zimbob zei

Of... BeNEVELden tiep?

DC Swallow zei

tip had vandaag grip :s
nie eens te vinden voor 'n wip
mor soit.. i'll be back and shwoomp u guys under the table with my eyes closed :-P

Zimbob zei

Shwoompa loompa

Lebbercherrie zei

diggety doo,
I have a perfect puzzle for you

Lebbercherrie zei

What do you get when you guzzle down sweets,
eating as much as an elephant eats?

Don't you think you'll get horribly fat?
What do you think of that?


OOMPA LOOMPA DIGGETY DOO!

DC Swallow zei

Miljaar das zonen schaakmat word-move van de Lebber he.. Diejen Oempa Loempa aanval dings...
Ik heb er dagenlang radio silence aan overgehouden.
Maar ik ontwaak! Ik weet dat de tijd- en datumgegevens van mijn lekkere blogje nog altijd in het land van Jan zijn Knieschijfhaartjes zitten, maar als ik op de "echte" klok kijk is het nu 4:26 en dan wel op dinsdag 25 september 2007. This means something to most of you humans.
Lebber, Occy, Lady B, Lady Poweepie, Zimbob... I'll be back with 'Eventjes'..And that's only for starters!!!

Lebbercherrie zei

Bring it on!

DC Swallow zei

:D

Lebbercherrie zei

Oe zit da ier, joegne? Ge hebt nog steeds niks gedaan op uw blog, en ik zit mij te vervelen op den bureau!

DC Swallow zei

je kent dat vast... uitbollen van de feesten... tzijn der genoeg geweest, amaikes!
Soon my fwiend... soon... kzou zeggen: nog EVENTJES geduld! ;-)

Lebbercherrie zei

yeah right,...still waiting, you know...

Scientist

Scientist
DC Swallow